Gasteplads søges
Fra : Thomas Mantzius

Dato : 13-05-01 22:36

Hej jeg søger en kapsejlasbåd på vestsjælland

Jeg har sejlet kapsejlas i flere år 8 (Drabant 38). med mangler nu en ny
plads.

Fra : PKJ

Dato : 14-05-01 08:04

Prøv at møde op i Korsør lystbådehavn omkring kl 18.00, og spørg de
forskellige skippere på skippermødet. Der er ca 15-20 både i 2-3
felter/starter, så der skulle være mulighed for en plads.

--

Hilsen Per

Fra : PKJ

Dato : 14-05-01 08:05