Hvor hurtigt virker et 3 abonnement?
Fra : Michael Jensen

Dato : 12-10-04 16:36

Hej med jer..

Jeg har været nede i Merlin for en lille halv time siden for at købe en LG
telefon, og et 3 abonnement. Hvor hurtigt skal jeg regne med at det virker?
Sim-kortet er svjv. ikke akitveret endnu, og jeg kan ikke komme på 3
portalen eller lignende. Der kan hverken ringes til eller fra telefonen.

Fra : BorreBoy

Dato : 12-10-04 16:39

"Michael Jensen" <mij@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sim-kortet er svjv. ikke akitveret endnu, og jeg kan ikke komme på 3
> portalen eller lignende. Der kan hverken ringes til eller fra telefonen.

Det virker måske, hvis du prøver at poste én gang til....

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-10-04 19:08

Michael Jensen wrote:
> [...]
> det virker? Sim-kortet er svjv. ikke akitveret endnu, og jeg kan ikke
> komme på 3 portalen eller lignende. Der kan hverken ringes til eller

Hvis du blev oprettet online, altså ikke med en papir formular (før
underskriften) så plejer det at være mere eller mindre med det samme.

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk