Problemer med SE T630 og Org. USB-kabel
Fra : Decoy

Dato : 12-10-04 13:12

Håber der nogen der kan hjælpe!

Jeg har en SE T630, og et originalt SE DCU-11 USB-Kabel, mit problem er at,
min PC ikke kan finde telefonen uanset, hvilket "af de originale" SE
programmer jeg forsøger mig med.

Det skal nævnes at, installationen af USB-Kablet forløber uden problemer, og
at jeg får et ikon i mit Kontrolpanel, der hedder: Phone Monitor Options,
dog uden at der er nogen telefon registreret i ruden: Cellular Phones:, der
er bla. et faneblad der hedder, COM Ports, men ikke noget til USB, mit
styrersystem er Windows XP med Sp1, jeg har også forsøgt mig på en anden PC,
med Windows XP uden Sp1, også uden held.

Mvh.

C.S.

Fra : Decoy

Dato : 13-10-04 10:49

Har selv fundet løsningen!!!

Efter at USB-Kablet er installeret, går man ind i Kontrolpanel, og klikker i
ikonet der hedder: Phone Monitor Options,
der er et faneblad der hedder, COM Ports, COM Portene skal være Enable, og
den COM-Port der bruge USB-Kablet skal så reserveres "Klik i knappen
RESERVE" , der må jeg sige at man er nød til at prøve sig frem, hvilken
COM-Port der er tale om, man kan måske også bare reserverer alle
COM-Portene, men det har jeg ikke prøvet...

Mvh.
Decoy
_______