Problemer med min 3 telefon med Telmore ab~
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 09:56

Jeg har en NEC e313 telefonen som jeg har låst op.
Gennem de sidste par uger har jeg brugt mit telmore abn. på den og det har
fungeret fint.
Men torsdag i sidste uge holdt det op med at fungere. Telefonen har ikke
noget net ser det ud som om.
Jeg kan fint starte telefonen, men jeg kan ikke ringe eller modtage opkald
og SMS / GPRS fungere heller ikke.

Men det mærkelige er at telefonen fungere stadig fint med mit 3-simkort.

Nogen der har erfaringer med ovenstående / løsningsforslag ?

--
Mvh.
Martin Larsen

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Søren Blom

Dato : 12-10-04 12:06

"Martin Jakob Larsen" <mjl snabla mjl dot dk> skrev
> løsningsforslag ?

Du har ikke overvej det mest nærliggende, at kontakte Telmore support?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 15:06

har jeg gjort, det mener at det er telefonen den er galt med.

Mvh.
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 02:01

Det er nok snarere dit Sim kort den er gal med. Prøv det i en anden mobil.
Husk på at din Nec brugte et USim før så den godt have "stegt" dit Simkort
hvis det ikke har været a ordentlig kvalitet. Det sker! Jeg læste en
historie tidligere på året hvor der skulle 3 sim kort til før det kom til at
virke. Og så skal Sim kortet helst være af 64K klassen.

Nu kan det selvfølgelig også være din mobil der laver problemet, der er vist
nok mange der har haft problemer med 3's mobiler. Jeg selv gik igennem 2
Motorola A835 og 2 A920 før jeg fik en af hver der virkede. Har en
fornemmelse af at de får 2-3 sortering fra producenterne.

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland