Trådløst headset - hvilke?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 11-10-04 22:39

Jeg er på udkig efter et godt trådløst headset. Nogen der kan anbefale et
godt et? Skal være så lille som muligt. Har set på et par af sony-ericssons,
men for mig ser det ud som om de alle kun kan bruges på højre øre? Jeg har
kraftig nedsat hørelse på mit højre øre, så bruger altid det venstre når jeg
snakker i telefon. Derfor er det naturligvis et krav.

Er der nogle der har læst online reviews af forskellige trådløse headsets
ville et link være lækkert....

Mvh,

Lars Bjerregaard

Fra : Frank W.

Dato : 11-10-04 23:03

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in

> Er der nogle der har læst online reviews af forskellige trådløse
> headsets ville et link være lækkert....

Jeg bruger et headset fra Jabra, model 250. Fandt det på tilbud i den
lokale Fona. Det er nok ikke lige det billigeste men jeg er glad for mit
headset. Den er designet så man kan bruge den i både venstre og højre øre.

http://reviews.cnet.com/Jabra_FreeSpeak_BT250/4505-5_7-30907948.html?subj=Jabra+FreeSpeak+BT250&part=rss&tag=MR_Search+Results

Hilsen
Frank W.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-04 17:45

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> snakker i telefon. Derfor er det naturligvis et krav.
>
> Er der nogle der har læst online reviews af forskellige trådløse headsets

Jeg er temmelig sikker på at alle S/E's Bluetooth headset kan bruges på
begge ører.
Det jeg selv har kan ihvertfald - det er måske bare ikke så let at se på
billeder, men meget let at flytte fra h til v side.
Du skal dog være opmærksom på at selv med en teoretisk rækkevidde på 10
meter skal du nok i praksis have mobilos hængende på samme side af kroppen
som dit headset sidder. Det virker som om at kroppen er lige så god som en
jernbetonvæg når det drejer sig om at blokere radiosignaler

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : JMo.

Dato : 12-10-04 19:49

Lars Bjerregaard wrote:

> [...]
> på højre øre? Jeg har kraftig nedsat hørelse på mit højre øre, så
> bruger altid det venstre når jeg snakker i telefon. Derfor er det

Logitechs kommende Mobile Freedom headset ser spændende ud. Lille
størrelse, og kan bruges på begge ører. Burde være i butikkerne lige i
starten af november:

http://www.logitech.dk/index.cfm/news/DK/DA,contentid=9393,crid=34

Fra : KE Kofod

Dato : 13-10-04 22:21

Lars, du skal da bare have en G2 fra ALDI til 499.- kr,
Den virker !.
Jeg har skrottet både Nokia og Jabra.