Copenhagen
Fra : Michael

Dato : 13-05-01 21:58

Nogen der har nogle link til info om det danske band Copenhagen?

Jeg hørte en kocert med dem for ca. et halvt år siden i kælderbaren på DTU,
og på det tidspunkt fortalte de, at deres album ville komme tre måneder
senere. De skal desuden spille på roskilde i år.

Deres musik er rimelig varieret, men en del af numrende var ret trip-hop
portishead agtige.

Jeg har ikke kunnet finde noget om dem på nettet, men det er også ret svært
at søge på copenhagen :)

--
Michael

Fra : Linda Solskin

Dato : 14-05-01 17:42

Copenhagen spillede på Æsken i Århus, mens jeg arbejdede på spillestedet,
der desværre nu er lukket. Her kan du se, hvad vi skrev om dem i vores
program, og så kan du eventuelt søge videre på forsangeren, Roxanna Albeck.

http://www.aesken.dk/musik/musikere/copenhagen.htm

Linda

Michael <mith@pbk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dmsfb$2v5$1@eising.k-net.dk...