Bundkort købes
Fra : Nielsen

Dato : 11-10-04 19:32

Bundkort købes:

krav:
- skal selvfølgelog være 100 % i orden!
- skal være stabil
- skal kunne tage SD-ram
- skal være af socket A-typen, dvs. skal kunne tage Duron og Athlon XP'erne
- skal gerne kunne tage op til Athlon XP 2200+ (eller gerne højere...)
- bagpladen (den, som sidder ved alle porterne) skal også lige følge med!

maks 150 kr.

kontakt jakob@putandtake.dk

mvh
Jakob Nielsen

Fra : Nielsen

Dato : 11-10-04 19:33

- det var da vist nok den forkerte gruppe - jeg beklager....

- Jakob