fri fritid Sonofon
Fra : Georg

Dato : 11-10-04 19:19

Som jeg læser priserne, er det ligegyldigt om ringer til en mobiltelefon el
fastnet telefon. Er der andre der har samme opfattelse? Det er da et godt
tilbud eller hvad?

Georg

Fra : mullerman

Dato : 11-10-04 19:35

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> el
> fastnet telefon. Er der andre der har samme opfattelse? Det er da et godt

Link....??

Fra : Georg

Dato : 11-10-04 19:42

Åh ja:)

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_fritid/index.shtml

Georg

Fra : Mikael Andresen

Dato : 11-10-04 19:50

umiddelbart ja.. men du har "kun" 48 timer der er gratis på en måned.. for
mit vedkommende erdetsådan set rigeligt.. men jeg syntes det lyder for godt
til at være sandt... underer mig der ikke er en decideret prisliste man kan
hente frem..

Mvh. Mikael

Fra : mullerman

Dato : 11-10-04 20:00

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Åh ja:)
>
> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_fritid/index.shtml
>
> Georg

Det ser umiddelbart ud til at det gælder både fastnet og mobil, men
minutprisen plejer jo også at være den samme hvadenten det er fra mobil ->
mobil eller mobil -> fastnet

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-10-04 10:51

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message

> Det ser umiddelbart ud til at det gælder både fastnet og mobil, men
> minutprisen plejer jo også at være den samme hvadenten det er fra mobil ->
> mobil eller mobil -> fastnet

Men det er jo billigere at transmitere samtalen til fastnettet end at
mobilselskabet skal betale stor afgift til et andet mobilselskab.

Fra : Georg

Dato : 11-10-04 20:05

Fra : Calle.

Dato : 11-10-04 21:19

Georg wrote:
> Som jeg læser priserne, er det ligegyldigt om ringer til en
> mobiltelefon el fastnet telefon. Er der andre der har samme
> opfattelse? Det er da et godt tilbud eller hvad?

Ja, da der fra en mobil jo altid er mobil takst man betaler. Og da dette er
et mobil abb. er det til både fast og mobil
--
Calle.