Er det umuligt?
Fra : DaaN

Dato : 11-10-04 18:22

Hej NG
Jeg har en Nokia 6600, hentede nogle spil til den, via wap her igår.. Så vil
jeg slette 2 af spillene igen, da jeg ikke syntes de var noget værd
alligevel, Men kan det passe, man IKKE Kan slette spillene igen? Den siger
fx "Heroes kan ikke slettes" .. Nogle som kan hjælpe??
- DaaN

Fra : Zulu

Dato : 12-10-04 09:41

DaaN wrote:
> [...]
> værd alligevel, Men kan det passe, man IKKE Kan slette spillene igen?
> Den siger fx "Heroes kan ikke slettes" .. Nogle som kan hjælpe??

Er det ikke fordi spillet kører i baggrunden?

Du er inde i Værktøjer -> Styring og prøver at fjerne det den vej, ik'?

Zulu

Fra : DaaN

Dato : 12-10-04 17:55

Til Zulu : Takker for hjælpen, den ville ikke på den måde du skrev, Men
prøvede "Menu" og Så Styring, Der ville den heller ikke, heller ikke selvom
man lavede en Slukning og så ud med simkort og så prøvede at starte den op,
og så sluk og i med Simkort igen.. og så starte den op.. den ville ikke,
"Heroes kan ikke slettes" skrev den så.. Prøvede så at gåp ind i spillet og
så ud af det igen, som jeg gjord hidtil.. Nu kunne jeg pludselig godt slette
spillet =) 1000 Tak for Hjælpen.. Tror du havde ret, Jeg var "ikke" gået ud
af spillet, dvs. det kørte i baggrunden. Tak for hjælpen..
- DaaN

Fra : Zulu

Dato : 13-10-04 22:46

DaaN wrote:
> [...]
> Nu kunne jeg pludselig godt slette spillet =) 1000 Tak for Hjælpen..
> Tror du havde ret, Jeg var "ikke" gået ud af spillet, dvs. det kørte

Fint, jeg kender en del andre, der heller ikke var klar over at programmer/
spil ikke blev lukket, når man går ud. Men man lærer jo hele tiden noget
nyt...

Zulu