3 - Dækning i Odense katastrofal?
Fra : Nicolai

Dato : 11-10-04 07:51

Hej!

Vi har her i firmaet købt et 3 datakort, for at bruge remote desktop mobilt -
3's 300kbit er en god nok hastighed til remote desktop - gprs's 40Kbit er
ikke et alternativ.

Desværre er vores erfaringer elendige. Dækningen er skandaløs. Jeg kommer
sjældent på netværket, ofte kræver det en køretur før jeg finder dækning...
Når jeg så endelig kommer online, så virker det alligevel kun 2/15 gange...

Andre med erfaringer med 3's datakort, 3's dækning og 3's kundeservice?
Jeg har den sidste måned brugt alt alt for mange timer på fejlsøgning, og
havde opgivet for længe siden hvis der var alternativer...

3' kundeservice spilder min tid gang på gang. Opkald for teknikerbesøg har
ladet vente på sig i 2 uger nu - når jeg rykker for det siger de at jeg har 2
opkald til gode, og at de nok skal ringe...

Jeg er målløs.

Forslag?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-10-04 10:29

Nicolai wrote:

> Forslag?

Hold dig til den kendte teknologi!

Vil man være med helt foran i hich-tech-ræset, så må man finde sig i de
knubs det giver.

Derudover kan du jo se i den firma-aftale du har lavet med 3 hvad du har
krav på.

mvh

Carsten Riis

Fra : Nicolai

Dato : 11-10-04 14:47

> Hold dig til den kendte teknologi!

Den kendte tilbyder max 40kbit - og når det nu ikke er nok?

> Vil man være med helt foran i hich-tech-ræset, så må man finde sig i de
> knubs det giver.

Jeg er ligeglad med hvor jeg ligger i ræset - jeg har bare behov for 300kbit
+ i marken.

> Derudover kan du jo se i den firma-aftale du har lavet med 3 hvad du har
> krav på.

At det virker?

Andre med nogle (brugbare) forslag?

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-10-04 18:13

Nicolai wrote:

> Den kendte tilbyder max 40kbit - og når det nu ikke er nok?

Det må det så være.

> Jeg er ligeglad med hvor jeg ligger i ræset - jeg har bare behov for 300kbit
> + i marken.

er du sikker på det?

Går virksomheden i stå fordi du ikke har dine 300 kbit?

Hvad har I af, "damn, teknikken virker ikke, hvad gør vi"-planerne?

At tro, at ny teknologi bare virker fra dag1 og så upåklageligt. Det er
utopi.
Man må have alternativer ved hånden som kan træde istedet for, når
lortet ikke virker.

> At det virker?

Naaahhh, læs nu det med småt.

mvh

Carsten Riis

Fra : Nicolai

Dato : 11-10-04 20:11

> Det må det så være.

Øh nej?

> er du sikker på det?
>
> Går virksomheden i stå fordi du ikke har dine 300 kbit?
>
> Hvad har I af, "damn, teknikken virker ikke, hvad gør vi"-planerne?

Vi nøjes - men det alternativ havde jeg ikke behøvet dig til at foreslå.

> At tro, at ny teknologi bare virker fra dag1 og så upåklageligt. Det er
> utopi.
Så får vi pengene retur.

> Man må have alternativer ved hånden som kan træde istedet for, når
> lortet ikke virker.

Ja - og dem håbede jeg på nogen havde gode forslag til. Du spilder min tid.

Fra : søren

Dato : 12-10-04 07:40

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> [...]
tid.

> Med den tone er det nok begrænset hvor mange som gider hjælpe dig, så i
sidste ende er det dig selv som spilder din egen tid!.

Mvh Søren

Fra : Nicolai

Dato : 12-10-04 08:16

> tid.

> sidste ende er det dig selv som spilder din egen tid!.

Ja jeg tænkte nok at jeg skulle have husket en "no offence".

Skal du ikke på qoute-kursus?

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 01:46

Her er et godt råd: Kom ud af den aftale I har med 3 så hurtigt som muligt.
Det bliver kun værre!

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-04 21:55

Thunder wrote:

> Her er et godt råd: Kom ud af den aftale I har med 3 så hurtigt som muligt.
> Det bliver kun værre!

Udover den mening, så har du naturligvis også noget at kunne argumentere
den mening med.

mvh

Carsten Riis, der altså ikke har noget at gøre med teleselskabet 3.
Tilgengæld har jeg et realistisk forhold til ny teknologi.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-04 21:54

Nicolai wrote:

> Øh nej?

Øøøøhhh jo.... Du ved, at teleselskabet 3 er de eneste som tilbyder
højhastigheds-mobilteknologi.

Ligeså ved du, at 3's dækning er stærk begrænset (kun større byer).

Sådan er det med al ny teknologi, man kan ikke få det hele over det
hele, hele tiden.

Så det er - IMO - direkte dumt at spørge om andre alternativer.

> Vi nøjes - men det alternativ havde jeg ikke behøvet dig til at foreslå.

Der er ikke andre tekniske muligheder. Og det ved du også godt!

> Ja - og dem håbede jeg på nogen havde gode forslag til. Du spilder min tid.

Spis en kiks
Og bliv så lidt mere realistisk i dine ønsker til forslag.

mvh

Carsten Riis