tekst mangler
Fra : phk

Dato : 10-10-04 20:00

Er der andet at gøre end at bede afsender sende sin sms igen?

Lidt træls, det sker tit her hvor jeg er - og i udlandet (Italien).

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-04 22:41

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> Er der andet at gøre end at bede afsender sende sin sms igen?
>
> Lidt træls, det sker tit her hvor jeg er - og i udlandet (Italien).

vent 2-3 sekunder så skulle resten af teksten gerne komme frem...

Det er vist hvis man er lidt hurtigt på nokia telefonen inden flerkædet
beskeder er kommet frem, fremviser telefonen den første tekst, og skriver at
der mangler noget tekst.... og normalt kommer resten af teksten jo så lidt
efter... Hvis ikke, ved jeg det ikke.

Fra : Rene G.

Dato : 10-10-04 23:03

Min 6100'er gør det en gang i mellem.
Det er sjældent det sker, men når det gør, så har jeg slukket og tændt min
mobil, og så kommer resten af beskeden.
Om det er fordi den lige skal fortælle netværket at den eksisterer, det ved
jeg ikke.. men jeg får i hvert slutningen på min sms

--
Mvh.
Rene' Godskesen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-04 23:08

"Rene G." <nomail@nomail.dk> wrote in message
> [...]
> ved
> jeg ikke.. men jeg får i hvert slutningen på min sms

På min Nokia 5140 står der nederst "tekst mangler" men så dytter den endnu
en gang for ny sms, og så kommer resten af teksten i samme besked og teksten
"teksten mangler" forsvinder naturligvis.

Fra : Kim Ell

Dato : 11-10-04 05:58

er tit ude for min nokia 6230 skriver tekst mangler beder afsender om at
sende den samme besked igen som regel får jeg det jeg mangler af beskeden