min nye telefon løber tør for strøm
Fra : Martin Bak

Dato : 10-10-04 11:26

Min spritnye Nokia 5140 kan kun holde strøm i ca 30 t. selvom den kun er
ganske lidt i brug. Kan det virkelig være rigtigt at det skal være sådan,
eller er der noget galt med batt.? Jeg glemte den med laderen til en hel
nat. kan den have taget skade af det? Min gamle 3310i kunne holde i rigtig
mange dage, og den var ligeglad med, om den evt. blev overopladet.

mvh
Martin

Fra : Henrik S.

Dato : 10-10-04 12:08

Martin Bak wrote:
> [...]
> til en hel nat. kan den have taget skade af det? Min gamle 3310i
> kunne holde i rigtig mange dage, og den var ligeglad med, om den evt.

Husk at cellerne i batteriet lige skal lades og aflades HELT et par gange
før at batteriet holder længere på strømmen..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen

Fra : Calle.

Dato : 10-10-04 14:04

Martin Bak wrote:
> [...]
> til en hel nat. kan den have taget skade af det? Min gamle 3310i
> kunne holde i rigtig mange dage, og den var ligeglad med, om den evt.
Har selv er 5140, og bruger kun den, så den er aldrig slukket. der kan gå op
til 14 dage imellem jeg lader. Det mad at den har været længe i laderen,
sker der intet ved, der har også tit haft, uden problemer. Du er sikker på
det ikke er fordi du hører meget radio med den!

--
Calle.

Fra : Martin Bak

Dato : 10-10-04 14:50

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> [...]
> laderen, sker der intet ved, der har også tit haft, uden problemer. Du er
> sikker på det ikke er fordi du hører meget radio med den!

Nej det er ikke det, for jeg hører ikke meget radio på den. jeg synes som
regel at modtagelsen er for ringe til at jeg rigtig kan holde det ud. Jeg må
bare se om ikke batteriet vågner lidt mere op med tiden.

Martin