Family Search - hvordan læses resultatet?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-10-04 06:47

Jeg har fundet en person på FS, men det bliver jeg ikke meget klogere af.
Jeg kan se personens forældrs navne, men ellers er der ikke meget kød på.

Interessant kunne det dog være at finde ud af hvem der har indtastet
pålysningerne og hvorfor - måske har vi sammenfaldende interesser.

Se opslaget her: http://makeashorterlink.com/?Y45C24D79

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 10-10-04 10:14

On Sun, 10 Oct 2004 07:47:17 +0200, "Kurt Hansen" <kurt@towle.dk>
wrote:

> [...]
>
>Interessant kunne det dog være at finde ud af hvem der har indtastet
>pålysningerne og hvorfor - måske har vi sammenfaldende interesser.

Tryk på "Source Call No.: ", så ser du at det stammer fra et "Patron
Sheet 1969-1991". IMHO tegner det ikke for godt

Men hvis du har mod på det, skal du tage batch-nummeret, og med det
skal du så gå til et af mormonernes forskningscentre. Der kan du så
finde den oprindelige Patron Sheet på mikrofilm. Der findes
tilsyneladende 5050 ruller 16 mm mikrofilm i denne gruppe.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-10-04 08:06

Lars J. Helbo skrev:

> [...]
> finde den oprindelige Patron Sheet på mikrofilm. Der findes
> tilsyneladende 5050 ruller 16 mm mikrofilm i denne gruppe.

Gulp! Tak for oplysningen.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 10-10-04 15:48

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Interessant kunne det dog være at finde ud af hvem der har indtastet
> pålysningerne og hvorfor - måske har vi sammenfaldende interesser.

Du kan bruge disse oplysninger:
Source Information:
Batch Number: 7807556
Sheet: 48
Source Call No.: 1126255 Type: Film

til at gå til et "Slægtshistorisk Center", og der vil det frivillige
personale hjælpe dig
med at få de informationer, du har brug for. Vær tålmodig, det kan godt tage
tid.
Family History Centers in Denmark [refine search]
Nedenfor ses listen over Slægtshistoriske Centre i Danmark:

Aalborg Denmark
Riishöjsvej 20
Aalborg DK-9000, Nordjylland County, Denmark
Phone: 45-98131157

Aarhus Denmark
Langenäs Alle 31
Aarhus DK-8000, Aarhus County, Denmark
Phone: +45-86141584

Allerod Denmark
Lyngevej 241-243
DK - 3450 Allerød, DENMARK
Phone: 45-4817-6640

Copenhagen Denmark
Maglegards Alle 83
Søborg DK-2860, Denmark
Phone: +45-39561890
Hours: Tue & Thurs 15:00-20:00; Sat 10:00-15:00
Attention: Correct telephone number is 45-39670759

Esbjerg Denmark
Spangsbjerg Möllevej 34
Esbjerg DK-6700, Ribe County, Denmark
Phone: +45-75457725

Fredericia Denmark
Kaltoftevej 27
Fredericia DK-7000, Vejle County, Denmark
Phone: +45-75912672

Frederikshavn Denmark
Nils Juelsvej 51
Frederikshavn DK-9900, Nordjylland County, Denmark
Phone: +45-98427733

Odense Denmark
Lahnsgade 58
Odense C,, Fyn County, Denmark
Phone: +45-66178674

Slagelse Denmark
Skovvejen 50
Slagelse, Vestsjaelland DK-4200, Vestsjaelland County, Vestsjaelland,
Denmark
Phone: +45-53526837

Sonderborg Denmark
Lollandsgade 1B