Blågrønne alger og lys
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 08-10-04 21:00

Nu har jeg døjet med blågrønne alger i over et halvt år og hyppige vandskift
har ikke hjulpet. Jeg har lagt mærke til at de er trukket lidt sammen om
morgenen for så hen af dagen at brede sig ud igen. Vil det kunne hjælpe mod
det hvis jeg lod lyset været slukket i nogle dage??

Fra : GungHo

Dato : 17-10-04 19:38

Tilsæt snegle og Master grow

mvh