headset til 6310i med earcups ?
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 13:04

Nogen der ved det:

Hvor finder man et headset til 6310i med earcups ???

Fra : JMo.

Dato : 08-10-04 17:14

dosmer wrote:

> Nogen der ved det:
>
> Hvor finder man et headset til 6310i med earcups ???

Earcups - altså rigtig store "gammeldaws" hovedtelefoner??

Er det fordi du gerne vil have hovedbøjle? Eller skal det være begge ører?
Eller skal det bare ikke sidde inde i øret?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 20:02

> Er det fordi du gerne vil have hovedbøjle? Eller skal det være begge ører?
> Eller skal det bare ikke sidde inde i øret?

Den skal bare ikke sidde inde i øret.
Gerne til begge øren.

Jeg har prøvet en med bluetooth, med prop,
men den har bl.a. den ulempe at man skal logge på hver gang den har
været slukket :((

Fra : JMo.

Dato : 11-10-04 18:32

dosmer wrote:

> Den skal bare ikke sidde inde i øret.

http://www.logitech.dk/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=
1683,CONTENTID=7250

- kunne måske være et bud?

> Gerne til begge øren.

Desværre, der er jeg ikke stødt på noget.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 22:18

On Mon, 11 Oct 2004 17:31:33 GMT, "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
wrote: