Synkronisering mellem SE T630 og PC
Fra : YouKnowWho

Dato : 07-10-04 22:03

Jeg kan simpelthen ikke få min T630 til at synkronisere mod min Outlook!

Jeg har en org. Ericsson bordlader og et org. Ericsson USB-kabel.
Når jeg sætter kablet i computeren (Win-xp pro, sp2) finder den godt nok
kablet og installerer softwaren.
Dernæst installerer jeg synkroniseringssoftwaren, sætter telefonen i laderen
og starter softwaren... Men når jeg prøver at synkronisere får jeg blot at
vide at den ikke kan finde telefonen :-/

Nogen bud på hvad der er galt?
Er det evt. et spørgsmål om at telefonen skal sættes op?

--
Mvh John
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : YouKnowWho

Dato : 07-10-04 22:58

Sådan skrev YouKnowWho i news:ck4aqn$c5g$1@news.net.uni-c.dk,
:
> Jeg kan simpelthen ikke få min T630 til at synkronisere mod min
> Outlook!
Never mind... Problemet er løst!

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-10-04 12:20

YouKnowWho wrote:

> Never mind... Problemet er løst!

Og du vil ikke dele det, så andre evt kunne bruge tråden som en hjælp,
hvis de stod i samme situation?

/Bjarke

Fra : YouKnowWho

Dato : 18-10-04 22:21

Sådan skrev Bjarke Ravn-Jonsen i
> Og du vil ikke dele det, så andre evt kunne bruge tråden som en hjælp,
> hvis de stod i samme situation?

Folk i samme situation finder vel osse ud af at spørge