"Claus Tersgov"
Fra : Allan Schmidt

Dato : 07-10-04 20:55

Fis nu af med sig, malerhjerne!

Din mailadresse as@allanmaler.dk og din IP adresse: 83.88.64.216 er hermed
blokeret på min postserver, så du behøver ikke at skrive mere, jeg får ikke
dine mails!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-10-04 22:36

Allan Schmidt skriblede og skrablede følgende:

[snip en mail]

Nåh, nu poster du i nyhedsgrupperne, blot fordi jeg har blokeret min
postserver, så jeg ikke kan modtage dine mails?

Er det dit alvor, at resten af usenettet skal generes, fordi du ikke længere
kan komme af med dine mails?

Hvad er det egentlig, du vil opnå?

Opmærksomhed?

Claus

Fra : hansi

Dato : 08-10-04 08:39

Pas på i ikke lægger jer ud med "Claus Tersgov"
i bliver bare generet på samtlige nyhedgrupper i herefter er inde på.

Fra : Mr. XX

Dato : 08-10-04 18:28

Er det Epoxy Claus vi her snakker om??

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 08-10-04 19:59

Få jer et liv!!!!

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=467707

Fra : hansi

Dato : 08-10-04 22:22

Det var hvad Claus Tersogv tilfældigvis faldt over på dk.marked.kommiciel
sådan lige for at genere, fordi jeg ikke er enig med ham, så det er ikke et
spørgsmål om at vi skal få os et liv men mere ham.
Hvad grunden er for at han skal prøve at ødelægge et salg for mig det må
guderne vide. ???
Her er hans kommmentarer: på dk.marked.kommeciel

hansi skriblede og skrablede følgende:

> Auktionen har haft uhyggelig mange besøgende gennem tiderne. og mange
> folk har benyttet sig af at sætte sig selv til salg.

Kvinder der er til salg for en date
Kvinder der tilbyder massage
Kvinder sælger sig til yngre mænd
kvinder der tilbyder excort
Kvinder sælger sig til gavmilde ældre mænd

Ingen auktioner i øjeblikket men du kan eventuelt tilføje en

Ingen auktioner i øjeblikket men du kan eventuelt tilføje en

osv, osv osv...

Og af de få annoncer der er på siden er de fleste jo dine egne...

LOL!

Hvor naive tror du egentlig folk er

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 09-10-04 08:50

"hansi" <dsl780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> spørgsmål om at vi skal få os et liv men mere ham.

Det var nu heller ikke nogen særlig konstruktiv bemærkning - indrømmet.
Måske blot et udtryk for ærgelse over, at det ikke er muligt at slippe for
de der personrelaterede tråde (som jeg nu selv bidrager til at holde liv
i!!)

Fra : hansi

Dato : 09-10-04 10:49

På den anden side sejlersæsonen er snart slut og noget skal tiden åbenbart
gå med

Fra : hansi

Dato : 09-10-04 17:26

hansi skriblede og skrablede følgende:

> Idiot
> Du er da for dum

LOL

Når du forsøger at sælge en pose varm luft til styg overpris...

Hvem har forresten copyright på koden? Jeg kan se, at du har støvsuget den
for enhver henvisning til udvikleren, så det er da interessant at vide, om
koden overhovedet er lovlig at bruge og sælge?

Og set i lyset af, at du ikke engang kan finde rundt i nyhedsgrupperne, så
er det svært at tro på, at du selv har skrevet og udviklet koden

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-04 17:10

hansi skriblede og skrablede følgende:

> Hvad grunden er for at han skal prøve at ødelægge et salg for mig det
> må guderne vide. ???

Hvad er grunden til, at du *IKKE* vil respektere at bruge de rigtige grupper
til dine indlæg?
Det må guderne vide...

Hvis du vil nyde godt af andres respekt, så må du også selv starte med at
respektere reglerne og skribenterne på usenet i stedet for at pisse bevidst
på folk!

Det har masser af folk forgæves forsøgt at forklare dig i flere af de andre
grupper, Hasse Jeppesen. Men du er bare ligeglad og skifter nick i en
uendelighed, så du kan spille offer!

Claus

Fra : hansi

Dato : 09-10-04 17:40

Men du er bare ligeglad og skifter nick i en
> uendelighed, så du kan spille offer!

Nå ja nick 2 stks på et par år
overdrivelse fremmer åbenbart forståelsen