Ændring af software i T610
Fra : Jan

Dato : 07-10-04 20:43

Hej

Er det mon muligt at få ændret min T610 så Orange's ikon forsvinder.
Telefonen er ikke længere bundet til Orange, og jeg er derfor træt af, at et
af ikonerne i menuen henviser til Orange.

Kan dette ikon slettes, og hvad får man istedet ?
Det må jo være som en T610 der ikke har været SIM locked før.

mvh
Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-10-04 21:22

On Thu, 7 Oct 2004 21:43:00 +0200, "Jan" <jsle@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Kan dette ikon slettes, og hvad får man istedet ?
>Det må jo være som en T610 der ikke har været SIM locked før.

Ja, det er muligt at fjerne denne customization/branding. I stedet får
du en "rigtig" Sony Ericsson-telefon.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Jan

Dato : 08-10-04 19:21

Da jeg spurgte Sony Ericsson hvor jeg kunne få det lavet, fik jeg svaret at
det ikke kunne lade sig gøre!!!

Nogen der har erfaring med det?

mvh
Jan

Fra : Ham selv

Dato : 08-10-04 21:40

Jo enhver unlocker der kan softwareopdatere Sony ericcson burde kunne gøre
det, jeg har da ihvertilfald ingen problemer der?

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)