Benzin måler Vectra fejl visning
Fra : Michael Thorup

Dato : 07-10-04 17:27

Hejsa i Gruppen

Jeg prøver lige igen

Jeg har en vectra a fra 1990 som jeg under rust arbejde kom til at smelte
ledninger til benzin måler sammen så de kortsluttede da jeg så fik strøm på
bilen igen kørte måleren helt i top og viste over de 60 L som er max, jeg
stoppede bilen igen og fik rep ledninger, men så viste måleren ingen ting,
efter råd her i gruppen har jeg fået skiftet min benzin måler men der er
stadig problemer men fejl visning.

Jeg har prøvet at sætter en lus i mellem nede på stikket ved tank måleren
også viser den godt nok fuld men når jeg så sætter den nye måler på stikket
udenfor taken og flytter flyderen i top viser den 1/4 tank, efter følgende
har jeg moteret den nye måler men med sammme resultat den viser Ca 40 L
fejl.

Mit spørgsmål er så er der mon nogle af de modstande oppe i mit
instrumentbor der har taget skade eller nogle andre dele der kan være
defekt.

MVH
Michael