Godt sted at købe rødder
Fra : Lars Lindenstrøm

Dato : 07-10-04 15:51

Hej, jeg skal have anskaffet mig nogle flotte rødder til mit 160 L
selvskabsakvarie. Nogen der kender nogle gode steder, enten over nettet
eller i en butik i københavnsområdet. Bor i 3500 Værløse

Fra : mbe

Dato : 07-10-04 16:32

Prøv:

http://www.nybydiscus.dk/
http://www.neonfisken.dk

der sikkert flere.

Martin

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 07-10-04 18:43

Har du besøgt den der bonnie butik i værløse bymidte ?
de har jo mange gode ting og sager og er lige om hjørnet.
MVH Thomas Scherrer

Fra : Ruth Kjær

Dato : 07-10-04 21:39

Neonfisken på Frederikssundsvej synes jeg er et godt sted både at købe
planter - og fisk for den sags skyld

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-10-04 00:22

> [...]
> selvskabsakvarie. Nogen der kender nogle gode steder, enten over nettet
> eller i en butik i københavnsområdet. Bor i 3500 Værløse

Der er da også Flyvefisken på Åboulevarden og Planteimporten i
Valdemarsgade, de er nok de billigste.

Carsten

Fra : Søren Steffensen

Dato : 08-10-04 06:03