Mærkelig lyd på mondeo
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 07-10-04 15:37

Hej....

Jeg er den lyggelige ejer af en mondeo fra 94 1,8 men den har desværre en
mærkelig lyd fra ude VED venstre forhjul når man køre, det lydder som om:
("at der sidder en lille "stang" på hjulet og hver gang den køre forbi et
bestemt punkt går den imod ") ved ikke bedre hvordan jeg skal forklare det
det er ikke en ret høj lyd , men træls.

lydens hastighed bliver forøget i henhold til farten!!!!!

Hvad kan det være???
Anders
ps: har prøvet at se om der sidder noget i dækket det gør der ikke.

Fra : Peter Juul

Dato : 07-10-04 19:33

"Anders E. Larsen" skrev

> [...]
det
> det er ikke en ret høj lyd , men træls.
>
> lydens hastighed bliver forøget i henhold til farten!!!!!

Hvis du har uoriginale alu-fælge på, kan det være een af
afbalanceringsklodserne der slæber på kaliberen. JEg havde det samme problem
med Meganen på baghjulene ,da sommerfødderne (Enzo V 7 X 15) lige var sat
på.

VenHils
Peter

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 07-10-04 19:47

Hej. tak for svarte men jeg har stål fælge på men vil lige se om der er en
klods der går på !!!!!

Anders

Fra : alimak

Dato : 24-10-04 21:26

"Anders E. Larsen" skrev d. 07-10-04 15:37 dette indlæg :
> [...]
>
> Hvad kan det være???
> Anders
> ps: har prøvet at se om der sidder noget i dækket det gør der ikke.

Hejsa
Det er antageligvis noget på bremseskiven eller drivakselen. Du må løfte
op
bilen foran på den side lyden er. Så skrur duaf hjulet, og roterer
skiven med hånden.Så vil du nok se hva det er.
Hilsen alimak

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 13:59

"alimak" <alimak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bilen foran på den side lyden er. Så skrur duaf hjulet, og roterer
> skiven med hånden.Så vil du nok se hva det er.

Jeg har et par NYE ubrugte trækaksler til en mondeo 1.8 til salg til halv
pris hvis det skulle være

--
Tom