Fiat Uno Information
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 07-10-04 15:25

Hej NG..

Jeg har lige anskaffet en Uno 1.0ie .... Desværre er der ingen manual med
til den osv. så jeg aner ikke meget om den. Har fundet en Haynes manual til
Uno men 1.0ie er ikke med...

Kender noget steder med diverse informationer om modellen..

Og et par helt basale spørgsmåL:

1. Hvad skal dæktryk være standard.
2. Kan den kører på Oktan 92

MVH
Nikolaj

Fra : Ped

Dato : 09-10-04 21:28

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> Uno men 1.0ie er ikke med...
>
> Kender noget steder med diverse informationer om modellen..

Hej,

Jeg havde den sidste 1.0 karburatormodel, men mener helt bestemt at huske,
at ie'eren skulle have 95 oktan. Den jeg havde skulle have 98 oktan, og
helst med bly. Dæktrykket på min var 28 psi i alle hjul.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
'99 Punto SX