Karper
Fra : kasper

Dato : 13-05-01 21:02

Jeg leder efter nogle karpe søer i hillerød og omegn- helst cykleafstan!!
for jeg kunne godt tænke mig at gå igang med karpe fiskeriet, men jeg kender
ingen steder!- så hvis der nu var en der kendte nogle gode steder omkring
hillerød og ville dele dem så viulle jeg blive glad

pfht.
kasper

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 14-05-01 13:37

Jeg har hørt at der skulle være karper i teglgårdssøen.
Jeg har også set karpe parasoller flere gange sidste år . Men aldrig selv
prøvet der.

Rasmus Berntsen

Fra : Daniel Pino Maldera

Dato : 22-05-01 19:45

Prøv at gå ind på den her side :
www.carphunters.suite.dk
der står rigtig mange vande måske ligger nogle af dem i cykelafstand fra dig