Datakabel fra modify.dk
Fra : Jakob G.

Dato : 07-10-04 12:30

Hej igen!

Jeg har lidt kig på et DKU-2 datakabel til min N6230 hos modify.dk
Er der en af jer der tilfældigvis ved om det er et originalt Nokia-kabel?
Hvis ikke, hvor har i så købt jeres? I butikken skal de have 499 (!) for
sådan et.
Eller duer et uoriginalt ligeså godt?

--
Hilsen Jakob

Fra : Johnny B 2000

Dato : 07-10-04 21:34

jeg har købt et hos dem , men fået noget forkert software med ... har ringet
og mailet .. intet hørt endnu og det er nart 2 mdr. siden

der står nokia dku-2 på kablet, men software er vist noget de selv vælger i
en stor nokiakasse

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Jakob G.

Dato : 08-10-04 07:06

> [...]
> og mailet .. intet hørt endnu og det er nart 2 mdr. siden
>
> der står nokia dku-2 på kablet, men software er vist noget de selv vælger

Så du har ikke fået det til at virke endnu?

Jeg har bestilt et (uoriginalt) hos mytrendyphone.dk i går. Har handlet med
dem før, og modify.dk gad ikke at svare på min henvendelse omkring kablet...
Softwaren til datakablet - også hvis man køber et originalt - skal man selv
downloade fra nokias hjemmeside, har jeg hørt flere steder.

--
Hilsen Jakob

Fra : Calle.

Dato : 08-10-04 11:09

Johnny B 2000 wrote:
> [...]
> ringet og mailet .. intet hørt endnu og det er nart 2 mdr. siden
>
> der står nokia dku-2 på kablet, men software er vist noget de selv

softwaren kan du jo hente på nettet. Det skal du også ved originalkablet
--
Calle.

Fra : Carlos

Dato : 09-10-04 09:39

Man kan få DKU-2 i orig. samt en DKU-2komp. udgave.
Begge understøtter Nokias PC Suite, som frit kan downloades på www.nokia.dk
Det orig. leveres i blisterpakke, hvor det uorig. leveres i poly-bag.
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S