mmc hvor og hvad
Fra : Pia

Dato : 07-10-04 09:30

Hej

Har efterhånden fundet ud af, at det må være billigere at købe
hukommelseskort over nettet (har jeg ret?)

Er der nogen som kender et billigt sted hvor man kan købe mmc kort?

Er der forskel på de kort man kan købe? Jeg mener der findes udtallige
mærker med vidt forskellige priser. Hvad kan anbefales i nokia 6230

Hilsen Pia

Fra : J.K.A

Dato : 07-10-04 13:31

Prøv her http://www.mobimemory.com/

Fra : Anders

Dato : 07-10-04 15:27

Prøv www.edbpriser.dk - vælg flashram - mmc kort.
De kan med 100% sikkerhed køre med 256 MB MMC kort. Sågar 512 MB (ikke alle
kort).

Har selv et 256 MB kort (mrk. TEC) i min og det kører
upåklageligt.

/Anders

Fra : Peter

Dato : 07-10-04 18:44

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alle
> kort).
>
> Har selv et 256 MB kort (mrk. TEC) i min og det kører

Jeg er den lykkelige ejer af en 7610, men den bruger et R-MMC, altså et
reduceret MMC kort. Jeg kan umiddelbart ikke finde nogen på edbpriser, men
kunne nogen af de viste være et sådan, så man slipper for at købe hos Nokia
(til en overpris tror jeg) ?

Peter