Faxe fra mobil
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-04 21:21

Min telefon (Siemens CF62) kan sende SMSer som "standardtekst", "fax"
og "email".

Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan det virker og om det
overhovedet kan bruges på TDC net (Telmore). Hvis jeg sender som fax
får jeg statusrapport efter et par minutter at SMSen ikke længere er
gyldig. Som email bliver den slet ikke afsendt (afvist).

Er der nogen der ved hvad det er for noget ?

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Calle.

Dato : 07-10-04 01:00

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> gyldig. Som email bliver den slet ikke afsendt (afvist).
>
> Er der nogen der ved hvad det er for noget ?

Ja det virker fint med både fax og email på min nokia med TDC.
Så mon ikke du skal finde en manual, samt finde ud af hvilket nr. du skal
sende emailene til hos TDC er det 200
--
Calle.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-10-04 09:46

I meddelse: Xns957AE3719F3CEHS235dk@130.225.247.90,
griflede Henrik Stidsen:
> Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan det virker og om det
> overhovedet kan bruges på TDC net (Telmore).

De ovennævnte indstillinger mener jeg ikke virker på nogen danske net....(?)

> Er der nogen der ved hvad det er for noget ?

For at sende en fax, skriver man en helt normal sms, som man starter med
*FAX#. Derefter sender man den blot til modtagerens fax-nummer. Så kommer
der en fin side på faxen med TDC logo, beskeden og afsenderen. Ser lidt ud
som når man sender en sms til en e-mail....
For at sende en email, skriver du ligeledes en normal sms, starter med
e-mail adressen, efterfulgt af mellemrum, og sender beskeden til 200 (for
Telmore/TDC)

--
Hygge...
Daniel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-10-04 12:40

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> wrote in

> [...]
> fax-nummer. Så kommer der en fin side på faxen med TDC logo,
> beskeden og afsenderen. Ser lidt ud som når man sender en sms

Det må jeg prøve :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : JE

Dato : 13-10-04 08:22

Genialt, men kan man oprette sin egen faxforside?
- JE