Surt show
Fra : Martin Bak

Dato : 06-10-04 17:50

Fra : FJ

Dato : 06-10-04 18:10

Osse her !! Kender en tømrer der har været ude for at en flaske fugeskum
sprang inde i kabinen på en Mazda kassebil. Det var Mester vist ikke helt
tilfreds med.

Fra : bme

Dato : 06-10-04 19:10

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse
> Osse her !! Kender en tømrer der har været ude for at en flaske fugeskum
> sprang inde i kabinen på en Mazda kassebil. Det var Mester vist ikke helt
> tilfreds med.

hehe, da jeg tidligere gik til hånde ved en tømrer væltede der en 5kg's
pulverslukker i varerummet og ventilen blev slået af. Ud over at den fes
tværs igennem varerummet og lavede en bule i sidevæggen fik den også lavet
en omgang hvid jul, især lige midt blandt det elektriske værktøj. Det tog en
hel dag at få bilen nogenlunde ren igen.

/bo

Fra : Tigeren

Dato : 06-10-04 22:35

Var engang på øvelse med mili da en 12kg pulverslukker gik af på ladet af
den lastvogn vi skulle bo i
de næste 14 dage øvelsen varede. Soveposer, tøj, feltrationer... Alt var
hvidt...
Sådan kan det gå når tingene ikke bliver spændt ordentligt fast...

Lasse