Turborenovering?
Fra : John Sahl

Dato : 06-10-04 17:25

Findes der alternativer til www.turbodk.dk og www.scanturbo.dk
i Danmark?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 06-10-04 19:07

news:ck169f$25id$1@news.cybercity.dk...
> Findes der alternativer til www.turbodk.dk og www.scanturbo.dk
> i Danmark?

http://www.ketner.dk/

Mvh Jens

Fra : John Sahl

Dato : 06-10-04 21:45

Majbritt Sørensen wrote:
> http://www.ketner.dk/

Nogen erfaring med dem? Både pris og kvalitet?

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 21:51

> Nogen erfaring med dem? Både pris og kvalitet?

tja, jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene.
Jeg fik serviceret mit A/C hos dem i Sønderborg fordi de i den lokale
ugeavis havde en annonce med gratis kontrol af A/C for et par år siden.
2 måneder efter kom der alligevel en regning på 800 Kr som jeg betalte efter
trusler fra deres advokat.

800 Kr er stadig en OK pris for denne service men fakta var at de skrev
"gratis" i deres annonce

--
Tom

Fra : ham-der

Dato : 07-10-04 19:58

Der er jo også dem her http://www.ecs-itop.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 07-10-04 20:09

ham-der wrote:
> Der er jo også dem her http://www.ecs-itop.dk/

Turboen blev klokken 16 i dag afleveret hos Scanturbo/
H. Daugbjerg og den er færdig til i morgen over middag.

Fra : Henrik B.

Dato : 08-10-04 01:59

> Turboen blev klokken 16 i dag afleveret hos Scanturbo/
> H. Daugbjerg og den er færdig til i morgen over middag.

Var du stadig interesseret i en T25(31)?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : John Sahl

Dato : 08-10-04 08:54

Henrik B. wrote:
> Var du stadig interesseret i en T25(31)?

Det er en T25 jeg får renoveret, det skulle gerne være nok,
den skal sidenhen udskiftes med en GT25R for at få endnu
bedre spoolup.

Har du nogen dyser på lager i 310-380ccm størrelsen?

Fra : Torben E

Dato : 08-10-04 16:31

> Har du nogen dyser på lager i 310-380ccm størrelsen?

Hvorfor skyde så lavt

Torben E

Fra : John Sahl

Dato : 08-10-04 17:59

Torben E wrote:
> Hvorfor skyde så lavt

Fordi jeg jo kun har en bette 1,4 liters motor at gøre
godt med og kun sigter efter "på den rigtige side af
200Hk"

Fra : PCTN

Dato : 13-10-04 13:17

> Turboen blev klokken 16 i dag afleveret hos Scanturbo/
> H. Daugbjerg og den er færdig til i morgen over middag.

> [...]

Hej

Var du tilfreds med deres arbejde ?

Jeg har selv en turbo k14 som trænger
til at blive repareret.

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-04 13:35

PCTN wrote:
> Var du tilfreds med deres arbejde ?

Jeg har ikke haft tid at hente den endnu

> Jeg har selv en turbo k14 som trænger
> til at blive repareret.

Jeg skal nok melde tilbage senere på ugen.

Jeg har hørt rygter om at de hos Scantune ikke har den rette
afbalanceringsmaskine, men det er altså kun rygter uden hold
i sandheden.

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-04 17:36

> Jeg har hørt rygter om at de hos Scantune ikke har den rette
> afbalanceringsmaskine, men det er altså kun rygter uden hold
> i sandheden.

Det har til gengæld turbodk.....

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-04 17:45

Henrik B. wrote:

> Det har til gengæld turbodk.....

Og det har Scanturbo/H. Daugbjerg _trods rygterne_ altså også.

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-04 18:01

> Og det har Scanturbo/H. Daugbjerg _trods rygterne_ altså også.

Jep, det kan jeg se på hjemmesiden - afbalancering op til 250.000 rpm...

--
M.v.h.