att: Mikkel Stepién Munk
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-10-04 16:26

Hej Mikkel.

Send lige en mail til mig fra min hjemmeside.Jeg har snakket med Claus Holm
ang. dit tilbud til aalborg akvarie forenings hjemmeside og har brug for at
sende noget til dig.

Undskyld til alle jer andre, der også får denne besked.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 14:05

> Undskyld til alle jer andre, der også får denne besked.

Hvis du ikke kan få fat i ham på andre måder og du ved han læser med herinde
så er det vel den eneste måde at få fat i ham på.
No harm done

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk