hvilken malle?
Fra : Steen

Dato : 06-10-04 13:05

Jeg har er lille 63 l akvarie hvor jeg har tænkt at holde lidt guppyer
(8-12stk), lille mundruger(4stk) og nogle maller(4stk).
Hvilken malle skal jeg købe hvis de skal være lette at få til at yngle og
ikke bliver for store.
Da jeg kun har guppyerne lige nu, vil jeg gerne modtage råd vedr.
sammensætningen hvis disse arter passer dårligt sammen, eller ligende.

mvh
steen

--
fjern xxx i mailadressen ved direkte svar.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-10-04 16:22

"Steen" <ravnen@xxxhollufpile.dk> wrote in message
> [...]
> (8-12stk), lille mundruger(4stk) og nogle maller(4stk).
> Hvilken malle skal jeg købe hvis de skal være lette at få til at yngle og

Kobber panser maller skulle være lette at få til at yngle. Masser af foder,
og når hunnen er tyk som en tromme, så skift masser af vandet med koldt
direkte fra hanen.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Iceage

Dato : 06-10-04 17:14

De lille mundruger de er ikke et hit havde dem ´til at gå sammen med mine
andre fisk og de fik unger og vaæ var de kære små unger det skete tit sådan
og en dag jeg sad og kiggede på min sugemalde babyer skete der der at den
stor mundruger (altså af de små) svømmede forbi og væk var den fisk har smit
dem over i at andet akvarie der hygger de sig og de andre får unger.
Ice

Fra : Jørgen

Dato : 06-10-04 18:15

Hej Steen
Mundrugeren vil på eet eller andet tidspunkt give problemer hvis du får
unger af maller.
Du skal nok vælge den ene eller den anden.
Uden malleyngel vil der nok ikke være problemer.
Hilsen
Jørgen

Fra : Steen

Dato : 07-10-04 10:14

Hej
Er problemet 'bare' at mundrugerne vil forsøge at spise malleungerne?

mvh
steen