Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NYHED preview-oversigter med thumbnails...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-05-01 21:03

De foto-interesserede kan jeg oplyse...!

At jeg lige har uploadet 12 preview oversigter til
http://www.photo-gallery.dk - med ialt 192 nye billeder fra uge 19 -
2001, der mange spændende motiver, så tag selv et kik ....!!!

Jeg er startet på at lave preview-oversigter over alle billederne i
http://www.photo-gallery.dk - så nu kan man se "preview-ark" med 16
thumbnails og ud fra dem vælge, hvilke billeder man ønsker at se i stor størrelse.

Jeg er nået sådan ca. halvvejs, d.v.s. at der er lavet preview
oversigter til ca. 2.000 af billederne, og jeg regner med at der er
preview oversigter til alle 4.200 billeder om en 14 dages tid.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Aalund

Dato : 17-05-01 06:07

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

Hej Niels,

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk - så nu kan man se "preview-ark" med 16
> thumbnails og ud fra dem vælge, hvilke billeder man ønsker at se i stor

Hvordan laver du dine previews?
Manuelt eller via et eller andet smart stykke software?

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 17-05-01 06:59

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> wrote in message

> Hvordan laver du dine previews?
> Manuelt eller via et eller andet smart stykke software?

<!-- created: fredag 11. maj 2001 -->
<!-- built with: QuickNailer 1.7.1 68K by Stephen Baber & Softwhir -->
<!-- latest version: www.amug.org/~sbaber -->
<META NAME="keywords" CONTENT="M1QNr">

// Steffen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 17-05-01 06:59

> De foto-interesserede kan jeg oplyse...!

Hejsa Niels - rart at se dig i gruppen igen - troede du for alvor havde
forladt os, alt det der med farvel og tak .. .-)

// Steffen