Beverly Hills Cop II Ferrari fejl
Fra : No1

Dato : 05-10-04 21:48

Så lige de første 10 min. af Beverly Hills Cop II. Når Eddie Murphy er i
billedet sidder han i en Ferrari 328. I action scenerne, når bilen
bliver kastet rundt, er det en 308. tsk. tsk.

Fra : Thomas

Dato : 05-10-04 21:58

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote in message
> Så lige de første 10 min. af Beverly Hills Cop II. Når Eddie Murphy er i
> billedet sidder han i en Ferrari 328. I action scenerne, når bilen
> bliver kastet rundt, er det en 308. tsk. tsk.

Og i "Olsen Banden i Jylland", kører makkeren rundt i en gul Porche 365'er
og da den bliver mast i pressen på skrotpladsen, er den erstattet af en gul
vw boble.... hvordan kan de filmfolk dog tage så meget fejl af de biler?

Mvh

Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-10-04 22:11

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev

> [...]
gul
> vw boble.... hvordan kan de filmfolk dog tage så meget fejl af de biler?

Begge er vel med en hækmonteret boxermotor.

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 22:19

> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev

> gul
>
> Begge er vel med en hækmonteret boxermotor.

Med Ferdinand Porsche som i princippet står bag dem begge, så der er da
virkelig ikke ret meget forskel

--
Tom

Fra : Jakob G.

Dato : 06-10-04 12:14

> Med Ferdinand Porsche som i princippet står bag dem begge, så der er da
> virkelig ikke ret meget forskel

Jo, den ene er væsentlig billegere at presse sammen end den anden...

--
Hilsen Jakob

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-10-04 12:19

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> skrev

> Jo, den ene er væsentlig billegere at presse sammen end den anden...

Det koster nok det samme at resse dem dem, men værditabet er nok lidt stører
på Porchen

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-10-04 12:29

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> fumlede:

Fra : Leonard

Dato : 05-10-04 22:37

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote:

>hvordan kan de filmfolk dog tage så meget fejl af de biler?

et spørgsmål om penge ...

--
Leonard

Fra : No1

Dato : 05-10-04 22:52

> [...]
> vw boble.... hvordan kan de filmfolk dog tage så meget fejl af de biler?

Porsche har designet begge biler

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-10-04 21:22

On Tue, 5 Oct 2004 22:58:23 +0200, "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>vw boble.... hvordan kan de filmfolk dog tage så meget fejl af de biler?

Eller hvad med I kina spiser de hunde. I biljagterne med Politiet er de
oppe mod mondeo'er. Men når politiet endelig kører galt så er mondeoer
"pludselig" morphet om til gamle Opel Rekorder og Ford Scorpio'er.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 21:32

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Eller hvad med I kina spiser de hunde. I biljagterne med Politiet er de
> oppe mod mondeo'er. Men når politiet endelig kører galt så er mondeoer
> "pludselig" morphet om til gamle Opel Rekorder og Ford Scorpio'er.

Det ville jo også være det rene vanvid at smadre en mondeo pga. en film

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-10-04 22:26

> Det ville jo også være det rene vanvid at smadre en mondeo pga. en film

Der er da flere 'deoer end Rekorder og Scorpioner at tage af, efterhånden.
Set ud fra det synspunkt, så ville det bare være retfærdigt, hvis det var
Mondeoer

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 22:34

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er da flere 'deoer end Rekorder og Scorpioner at tage af, efterhånden.
> Set ud fra det synspunkt, så ville det bare være retfærdigt, hvis det var
> Mondeoer

Kunsten er at skelne skidt fra kanel

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-10-04 22:18

> [...]

> oppe mod mondeo'er. Men når politiet endelig kører galt så er mondeoer
> "pludselig" morphet om til gamle Opel Rekorder

Ja DET er stygt.

Mvh.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-10-04 20:32

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> skrev i en meddelelse
> Så lige de første 10 min. af Beverly Hills Cop II. Når Eddie Murphy er i
> billedet sidder han i en Ferrari 328. I action scenerne, når bilen bliver
> kastet rundt, er det en 308. tsk. tsk.

Jeg har lige købt Miami Vice på DVD. - Når de kører pænt i 365GT'en så
virker begge baglygter, når de tæver den lyser kun højre baglygte på
365GT'en(som er en Corvette)

-M