Dagens løgnehistorie
Fra : phk

Dato : 05-10-04 18:45

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410351.html

Historien om en cruisekontrol der gik amok og fik bilisten til at køre 200
km før han fik hold på den.

Er det mon sandt?

Nahhhhhhhhhhhhhh!

--
Per, Esbjerg

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-10-04 19:18

On Tue, 5 Oct 2004 19:45:01 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410351.html

Jeg kan godt lide billedetekstens: Tøff: Det er altså nogle år siden jeg
gik fra at sige "tøff" til at sige "bil", men nordmændene er jo ikke
kendt for deres hurtighed.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-10-04 21:00

> Jeg kan godt lide billedetekstens: Tøff: Det er altså nogle år siden jeg
> gik fra at sige "tøff" til at sige "bil", men nordmændene er jo ikke
> kendt for deres hurtighed.

Det norske "tøff" er en fornorskning af det engelske ord "tuff" - og har
intet med det danske ord "tøf" at gøre

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-10-04 18:44

Du missede pointen!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-10-04 12:24

Andreas M. Hansen wrote:

> Det norske "tøff" er en fornorskning af det engelske ord "tuff"

Mener du ikke "tough" ?
Tuff er noget med noget vulkansk aske/sten.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-10-04 13:08

> Mener du ikke "tough" ?
> Tuff er noget med noget vulkansk aske/sten.

På rigsengelsk har du ret, men på amerikanerengelsk er tuff ordet "sej" -
prøv f.eks. at google efter "tuff kid".

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-10-04 17:54

Andreas M. Hansen wrote:

> På rigsengelsk har du ret, men på amerikanerengelsk er tuff ordet
> "sej" - prøv f.eks. at google efter "tuff kid".

Det beviser jo bare at amerikanerne ikke kan/vil stave
Men du har da ret, har selv set ordet brugt i samme forbindelse.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-10-04 08:01

> Det beviser jo bare at amerikanerne ikke kan/vil stave
> Men du har da ret, har selv set ordet brugt i samme forbindelse.

Ja det er jo ret skræmmende - og så har de endda "weapons of mass
destruction", og en president som mener at gud er på hans side

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Thomas Landberg

Dato : 05-10-04 20:15

> Historien om en cruisekontrol der gik amok og fik bilisten til at køre 200
> km før han fik hold på den.
>
> Er det mon sandt?
>
> Nahhhhhhhhhhhhhh!

Ikke bare driller fartpiloten, der gør også koblingspedalen uvirkende,
bremserne ligeså, fastholder keycardet så det ikke kan hives ud osv. Meget
tænkeligt... Mon ikke også radioen i det samme skruede op på fuld drøn med
heavymusik?

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning
Se en masse gode tilbud her: http://www.bokstuning.dk/Tilbud.htm

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 20:46

> [...]
> tænkeligt... Mon ikke også radioen i det samme skruede op på fuld drøn med

Alt imens "Kid" siger: "Get ready for the thrill of your life, Michael..."

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-10-04 10:14

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<4162dd74$0$313$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410351.html
>
> Historien om en cruisekontrol der gik amok og fik bilisten til at køre 200
> km før han fik hold på den.
>
> Er det mon sandt?

Jeg mindes at have set en lignende histore fra USA indenfor det sidste års tid
[lede, lede...] Jeps, her er den:

http://catless.ncl.ac.uk/Risks/23.33.html#subj3

Ebbe

Fra : KASO