´Hvad skal man have kontrolleret?
Fra : Lauridsen

Dato : 05-10-04 18:34

Hej
Har netop købt en Toyota Camry fra 85, og blot for at undgå de største
problemer til vinter, skal bilen i nærmeste fremtid til mekanikeren og
kontrolleres. Jeg bor i Norge, så jo vinteren kommer snart

Hvad skal mekanikermanden se efter, og er der noget jeg selv kan lave? Ved
ikke særlig meget om biler, men er studerende, så pengene hænger ikke på
træerne...

På forhånd tak.

Mvh.
Lars

Fra : Elbarto

Dato : 06-10-04 01:47

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke særlig meget om biler, men er studerende, så pengene hænger ikke på

Nu kender jeg ikke så meget til camry udover en noget nyere model
Men generalt for gamle biler er vel tændrør + kabler samt dækslet over
rotoren samt batteriet.
silikone/fugtfortrænger samt startkabler er ikk en dum ting at have i
bilen, Man kan komme langt med det

Elbarto
OZ3BTO
Ford Sierra 85´