Hvad skal jegkøbe til min N6230?
Fra : anders

Dato : 05-10-04 15:02

Hej

Når nu jeg bestiller min N6230, hvad skal jeg så bestille med ekstra?

Jeg regner med at jeg skal købe ekstra hukommelse.
- jeg tror ikke jeg har brug for det store, for jeg kommer ikke tl at bruge
den som mp3-afspiller. Men vil der godt kunne gemme lidt fotos og ekstra
spil.

Skal jeg købe et headset, eller følger det med?
- vil primært benytte mig af headsettet til radioen og til at ringe med.

Skal jeg købe et datakabel, BT-dongle eller kortlæser?
- regner ikke med at jeg skal overfører så mange ting og heller ikke særlig
tit. Har desuden et digi-kam, der bruger CompactFlash-kort, så jeg synes det
er mest oplagt jeg køber en kortlæser.

Er der andet jeg bør have med i mine overvejelser?

Mvh
Anders

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 15:20

anders wrote:
> [...]
det
> er mest oplagt jeg køber en kortlæser.
>
> Er der andet jeg bør have med i mine overvejelser?

Bluetooth eller ir til overførsel, headset fulgte med til min.
Andet behøver du ikke.
Kai

Fra : anders

Dato : 05-10-04 15:25

"Basil" skrev

> Bluetooth eller ir til overførsel, headset fulgte med til min.
> Andet behøver du ikke.

Og ir er noget jeg kommer i pc'en i en USB-port, eller?
Hvorfor ikke en kortlæser?

Mvh
anders

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 15:37

anders wrote:
> "Basil" skrev

> Og ir er noget jeg kommer i pc'en i en USB-port, eller?
> Hvorfor ikke en kortlæser?
>
> Mvh
> anders

Så skal du hive batteriet ud for at få kortet ud, og det bliver man hurtigt
træt af, gætter jeg.
Jeg bruger selv IR, da det er standad på min bærbare.
Kai

Fra : J.K.A

Dato : 05-10-04 16:08

"anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er mest oplagt jeg køber en kortlæser.
>
> Er der andet jeg bør have med i mine overvejelser?

Jeg har købt en BT dongel til min da jeg syntes det er hurtigere end
IR........ Headset fulgte med min, jeg tror det er standard mht.
headset............

Fra : Jakob G.

Dato : 05-10-04 16:22

> ....... Headset fulgte med min, jeg tror det er standard mht.
> headset............

Ja, det fulgte osse med min. Sammen med et 32MB MMC-hukommelseskort. Det er
da fint til at starte med, især hvis du ikke vil gemme musik på det.

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders

Dato : 05-10-04 16:54

Der medfølger et 32 MB MMC kort og headset, fra start af.

Jeg vil nok anbefale dig at købe et ekstra hukommelses kort (MMC) på 256, så
er du dækket rimeligt godt ind med hukommelse.

Det vil også være en god ide at anskaffe dig en BT dongle, så slipper du for
at skulle skille telefonen ad, når du skal skifte kort.

- Har selv en 6230.

/Anders.