Thinkpad R51+Nokia 6600 som modem?
Fra : [NH]7H

Dato : 05-10-04 10:02

Hej

Jeg er ved at sætte min Nokia 6600 op som gprs modem for min IBM Thinkpad
R51 via Bluetooth.

Jeg ringer til *99# og brugernavn : sonofon. Det virker fint den ringer op,
bevarer forbindelsen, tjekker brugernavn og adgangskode, og så skal den
logge på netværket, og der står den så og padler uden at komme videre.

Hjælp søges.

Bo

Fra : JMo.

Dato : 05-10-04 22:45

[NH]7H wrote:

> [...]
> ringer op, bevarer forbindelsen, tjekker brugernavn og adgangskode, og
> så skal den logge på netværket, og der står den så og padler uden at

Uden at være den store mester i Sonofon GPRS: De bruger vidst også
forskellige APN'er, alt efter om det er MMS, WAP eller data. Hvad er APN
sat til i din GPRS profil nr. 1 (den der har CID = 1)

Fra : [NH]7H

Dato : 06-10-04 14:19

> Uden at være den store mester i Sonofon GPRS: De bruger vidst også
> forskellige APN'er, alt efter om det er MMS, WAP eller data. Hvad er APN
> sat til i din GPRS profil nr. 1 (den der har CID = 1)

På mobilos er den sat til : internet

Og min GPRS virker fint ok på mobilos, jeg tror det ligesom er en
indstilling på min pc som gør udslaget, eftersom den forsøger at "logge på
netværket". Men er ikke sikker.

Bo