Forrør til Kia Sephia... hvor
Fra : SA

Dato : 05-10-04 08:52

Hej NG.

Dytten, en Kia Sephia 1,5GTX, '96, skal have et nyt forrør. Jeg har checket
prisen bla. hos Quickpot, som er 1400,- incl. montering. Det er umiddelbart
lidt dyrt(det mener Quickpot da også!).

Nogen der kender andre steder man kan få det gjort, gerne billigere? Evt.
bare købe forrøret og så selv montere det!

Mvh.

SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 17:26

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> checket prisen bla. hos Quickpot, som er 1400,- incl. montering. Det er
> umiddelbart lidt dyrt(det mener Quickpot da også!).

Det er hvad der følger med når man køber de koreanske biler = dyre
reservedele, så den billige pris man gav for bilen stiger senere hen mere og
mere når man skal købe reservedele til dem!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-10-04 17:42

Peter telepaterede følgende til sin PC:
> Det er hvad der følger med når man køber de koreanske biler = dyre
> reservedele, så den billige pris man gav for bilen stiger senere hen
> mere og mere når man skal købe reservedele til dem!

Nå. Og hvorfor skulle Quickpot tage mere for en pot bare fordi at Kia sælger
bilen billigt?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Rasmus

Dato : 05-10-04 17:47

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Peter telepaterede følgende til sin PC:
>
> Nå. Og hvorfor skulle Quickpot tage mere for en pot bare fordi at Kia
sælger
> bilen billigt?

.....nu er det ikke en pot men et forrør.
Jeg syntes nu generelt at forrør altid koster temmeligt meget at få skiftet.

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 17:55

meddelelse news:4162ced4$0$59405$14726298@news.sunsite.dk...
> Peter telepaterede følgende til sin PC:
>
> Nå. Og hvorfor skulle Quickpot tage mere for en pot bare fordi at Kia
> sælger
> bilen billigt?

Reservedelspriserne hos QuickPot vil generelt være billigere end hos Kia
selv, men idet reservedelspriserne hos Kia generelt er høje vil de også være
generelt høje selvom man køber dem uorg.!