1.000.000.000 smser om måneden
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-04 21:42

TDC siger i deres reklamer at man kan få 1.000.000.000 SMSer for
100kr om måneden.

Det er ca. 22401 pr. minut - eller ca. 373 pr. sekund (hvis der er 31
dage i måneden)

Det kan da vist overhovedet ikke lade sig gøre - eller hva ?

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
"The only true currency in this bankrupt world is what you

Fra : BJ

Dato : 04-10-04 21:44

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan da vist overhovedet ikke lade sig gøre - eller hva ?

Du er velkommen til at gøre forsøget.

Det koster jo kun 100 kr. om måneden.

PS: Jeg er sikker på, du får en plads i en eller anden rekordbog.

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-04 22:34

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in

> Du er velkommen til at gøre forsøget.

Er ret sikker på det kræver andet end bare en telefon, man har jo
ikke tid til at skulle trykke på knasterne for at kunne sende en ny
besked...

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : BJ

Dato : 04-10-04 22:38

> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in

> Er ret sikker på det kræver andet end bare en telefon, man har jo
> ikke tid til at skulle trykke på knasterne for at kunne sende en ny
> besked...

Så skal du vel bruge 2 abonnementer..?

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-04 21:20

> Så skal du vel bruge 2 abonnementer..?

Det skal man vel under alle omstændigheder ? - tror ikke det er nogen
god ide at sende til sig selv med den hastighed :)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : BJ

Dato : 06-10-04 21:29

> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in

> Det skal man vel under alle omstændigheder ? - tror ikke det er nogen
> god ide at sende til sig selv med den hastighed :)

Du skal vel sende til nogen andre ..... men jeg kan godt se problemet ....
du skal nu bruge/sende 2.000.000.000 sms'r om måneden, for at få fuld valuta
for pengene...;)

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-04 23:02

> Du skal vel sende til nogen andre ..... men jeg kan godt se
> problemet .... du skal nu bruge/sende 2.000.000.000 sms'r om
> måneden, for at få fuld valuta for pengene...;)

Ja hvis man ikke vil sende til sig selv giver det lidt et problem :)

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Jochke

Dato : 07-10-04 19:51

BJ wrote:

> Så skal du vel bruge 2 abonnementer..?

Eller få et dobbeltkort. :)

--
Venlig hilsen
Jochke

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-10-04 22:05

Henrik Stidsen wrote:

> [...]
> dage i måneden)
>
> Det kan da vist overhovedet ikke lade sig gøre - eller hva ?

Mon ikke, at det er anden måde at skrive, at mængden af SMSer er
ubegrænset (ikke-kommercielt brug).

mvh

Carsten Riis

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-04 22:32

Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote in news:4161BAEA.9646ED05@carben.dk

> Mon ikke, at det er anden måde at skrive, at mængden af SMSer er
> ubegrænset (ikke-kommercielt brug).

Jo, det er jeg helt overbevist på - men det gør jo ikke tanken mindre
interessant :)

Fra : Martin Bak

Dato : 04-10-04 23:12

> Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote in news:4161BAEA.9646ED05@carben.dk

> Jo, det er jeg helt overbevist på - men det gør jo ikke tanken mindre
> interessant :)

Det vil ikke tage ret lang tid, før hukommelsen var fyldt op. Hvis
du -teoretisk- kunne have en hurtig computer til at modtage og lagre
beskederne, så er der vel ikke noget i vejen for det? Det skulle da lige
være pga "traffic jam" ?, nummeret optaget. Men man kunne måske bede dem
bevise påstanden.

Martin

Fra : BJ

Dato : 04-10-04 23:46

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men man kunne måske bede dem bevise påstanden.

Hvordan i alverden kommer du frem til, det er en påstand..?

Jeg ser det som et tilbud eller en mulighed.

Det er så op til abonnenten at udnytte det/den eller ej.

Kan det snart (Trademark) blive meget værre.

Bjørn Jørvad

Fra : Martin Bak

Dato : 05-10-04 00:05

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ser det som et tilbud eller en mulighed.
>
> Det er så op til abonnenten at udnytte det/den eller ej.
>
> Kan det snart (Trademark) blive meget værre.

Har jeg påstået at det er en påstand? Det kan jeg desværre ikke huske.
Hukommelsen er fyldt op.

Martin

Fra : BJ

Dato : 05-10-04 00:18

> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg påstået at det er en påstand? Det kan jeg desværre ikke huske.

Ja her (se evt. længere oppe): >> Men man kunne måske bede dem bevise
påstanden.

> Hukommelsen er fyldt op.

Bestemt.

Bjørn Jørvad

Fra : Martin Bak

Dato : 05-10-04 00:26

> Ja her (se evt. længere oppe): >> Men man kunne måske bede dem bevise
> påstanden.

> Bestemt.

.....Du godeste!
vh
Martin

Fra : BJ

Dato : 05-10-04 00:50

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ....Du godeste!

......Slå bak.!

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-04 21:19

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> Det skulle da lige være pga "traffic jam" ?, nummeret optaget.
> Men man kunne måske bede dem bevise påstanden.

Hvis hukommelsen på modtagertelefonen fyldes op vil beskeden bliver
gemt på SMS centralen, altså på udbyderens system, og leveres "ved
lejlighed". Man vil nok komme ud for et godt gammeldags nedbrud på
SMS centralen :)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/