iDisk dialogboks ang. størrelse ved net
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 04-10-04 17:29

Min iBook siger hver gang jeg tilslutter mig nettet at "størrelsen på
iDisk er ændret, og jeg kan ikke bruge min iDisk lokalt inden det er
ændret" Godt så, OK.
Automatisk synkro sat til. Den kommer igen - boksen altså. Jeg "synker"
selv. Den kommer igen og igen. Jeg logger en dag ind og ændrer på
fordelingen mellem mail og diskplads for ligesom at sætte noget igang.
Derefter synker jeg igen, men boksen kommer stadig hver gang.
Jeg bruger ikke "iDisk-værktøj" - er det ikke kun til windows? Panther
er systemet - har jeg et problem?!

--
Mvh. Poul

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-10-04 19:46

In article <1gl59tm.1ad04pku93rr8N%skovmand@mac.com>,
skovmand@mac.com (Poul Skovmand Thingholm) wrote:

> Jeg bruger ikke "iDisk-værktøj" - er det ikke kun til windows? Panther
> er systemet - har jeg et problem?!

iDisk Utility findes også til Mac. Dit andet spørgsmål kan jeg desværre
ikke svare på. Jeg slog automatisk synkronisering fra for længe siden,
da det åd en masse processor-kraft. Jeg har ikke noget liggende på min
iDisk, som kræver real-time synkronisering. Havde det været en total
back-up, så havde det jo været smart. Men det er iDisk jo alt for lille
til.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 04-10-04 20:00

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@mac.com> wrote:

> [...]
> Derefter synker jeg igen, men boksen kommer stadig hver gang.
> Jeg bruger ikke "iDisk-værktøj" - er det ikke kun til windows? Panther

Åben SystemPreferences og slå automatisk synkro fra, Luk SystemPref.
åben SystemPref. igen og slå det til igen, så vil den oprette den nye
iDisk med rigtig størrelse! (det tager et godt stykke tid, alt efter
hvor meget du har der :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 04-10-04 20:33

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> åben SystemPref. igen og slå det til igen, så vil den oprette den nye
> iDisk med rigtig størrelse! (det tager et godt stykke tid, alt efter

Takker, den er i gang. Det var vist lige det - nu ser den de 200 Mb til
diskplads.

--
Mvh. Poul