volvo s40
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 04-10-04 16:01

Hej....

jeg ville lige høre om der er nogle der har erfaring med at købe reservedele
til volvo endten i udlandet eller om der er nogle der ved hvor man kan få
billige reservede her hjemme????

det drejer sig om en stoålygte der er "indbygget/påmonteret" i bagruden den
er vist KAPUT den lyser kun halvdelen af gangene!!!! den pris jeg har hørt
er omkring 500Kr.

Anders

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 05-10-04 16:11

HEJ...

Jeg fik vist ikke sagt at det var en volvo s40 fra 96 1,8

Anders

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-10-04 17:24

Prøv www.spare-parts.dk