Felicia 1.3, 1997 Brugt.
Fra : GrillBiller

Dato : 04-10-04 15:55

Hvad skal jeg være særlig opmærksom på når jeg overvejer at købe en Skoda
Felicia LX 1.3 fra 97, som har kørt 111000km.
bilen ydre er pænt og veligeholdt.
Alle service OK.

på forhånd tak.

Allan D, Pedersen.

Fra : anders majland

Dato : 05-10-04 10:08

> Hvad skal jeg være særlig opmærksom på når jeg overvejer at købe en
> Skoda Felicia LX 1.3 fra 97, som har kørt 111000km.
> bilen ydre er pænt og veligeholdt.
> Alle service OK.

At den helt tydeligt er (mindst) en generation ældre end de skodaer der
sælges nu. Den var (og er) en billig bil, men mærkes også som sådan.
Pris/kvalitet hænger nok meget godt sammen ... Der har indtil fornyligt
været en i familien og den virkede hurtigt meget slidt.

Jeg tror såmend ikke den har særlige skavanker, men sørg for at få en
lang prøvetur så du ved hvad du går ind til.

Hvis du har reg.nr eller stelnummer kan du på
http://147.29.112.249/discoverer5i/topti får en topti over vejl på
modellen fra statens bilinspektion.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : TDN

Dato : 05-10-04 18:36

"GrillBiller" <grillbille(notThisTime)r@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg være særlig opmærksom på når jeg overvejer at købe en Skoda
> Felicia LX 1.3 fra 97, som har kørt 111000km.
> [...]

Check den for rust.... De fleste Felicia jeg har kørt bag ved har haft
rustangrebne bagklappe.

Mvh
Thomas