Kan en Odder barnevogn være i en Polo st.c~
Fra : OleJ

Dato : 04-10-04 15:58

Her mener jeg den "nye" Polo st.car årg. 2000.
Vi skal have fat i en ny bil hvor vi kan have en ny Odder barnevogn i.
Vi vil have en bil hvor vi kan sætte kassen ind i bagagerummet uden at folde
den sammen, og derefter sætte stellet oveni kassen (hvilket bare er et
spørgsmål om højden)! Men kan det lade sig gøre i en Polo?

//OleJ

--
Indsæt mit fornavn i starten af min mailadr.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 04-10-04 22:29

OleJ wrote:
> [...]
> den sammen, og derefter sætte stellet oveni kassen (hvilket bare er et
> spørgsmål om højden)! Men kan det lade sig gøre i en Polo?

Tag barnevognen med til forhandleren. Det gjorde vi, og endte med en
Citroën Xantia st.car.

Fra : Tigeren

Dato : 05-10-04 12:09

Det er nok nemmere at få Poloen ned i odder barnevognen...

Lasse

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-10-04 12:22

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote in message
> Det er nok nemmere at få Poloen ned i odder barnevognen...

Ikke nogen tåbelig ide .. taget i betragtning hvordan en
del mennesker har det med deres biler.

Regards

Fra : Tigeren

Dato : 07-10-04 09:49

Ja, måske man også kan snige sig til børnepengene....

Lasse