Omdrejningstæller i Xantia
Fra : Thomas

Dato : 04-10-04 11:30

Hejsa

Min far har lige købt en Xantia 1,8 fra 99'. Ikke et dårligt køb hvis man nu
er til det franske :) Men omdrejningstælleren virker ikke - den rør sig ikke
ud af stedet, er der nogle der ved om dette er et kendt problem i Xantia'en
og hvordan man fixer det?

PS. Hvis nogle ligger inde med et midterarmlæn i pæn stand er jeg
interesseret. Det der fulgte med er MEGET slidt.

Mvh
Thomas

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 04-10-04 19:31

"Thomas" <tdsedb@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ikke
> ud af stedet, er der nogle der ved om dette er et kendt problem i

Jeg har før hørt problemet omtalt. Den kan komme til at sætte sig fast i MAX
position og skal manuelt vippes tilbage.

Men ved ikke om det er det problem du har...

Ole