fax
Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-10-04 21:56

finds der et godt fax program til ubs og bredbånd er kan snart ikke
undværre sådan et

http://www.the-bums.com
Det er livet store kundskaber at, vær tilfreds med hvad du ser

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 03-10-04 22:51

Niels Poulsen wrote:

> finds der et godt fax program til ubs og bredbånd er kan snart ikke
> undværre sådan et
>
> http://www.the-bums.com
> Det er livet store kundskaber at, vær tilfreds med hvad du ser

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener, men hvis du kører OS X 10.3 så er
Fax-funktion indbygget i i dit OS.
Skriv eller scan og vælg æble + P og vælg Fax.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 04-10-04 03:34

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener, men hvis du kører OS X 10.3 så er
> Fax-funktion indbygget i i dit OS.
> Skriv eller scan og vælg æble + P og vælg Fax.

Nej jeg kører OS 9.2 det jeger i tvil om er om der et program som kan
kører over bredbånd hvor da jeg ikke har nogle modem port det samme
gælder printeport. så vi jeg godt høre om der findes et program som gør
det muligt og faxer over bredbåndet.

tak for mig

Niels Poulsen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-10-04 05:02

On Mon, 04 Oct 2004 04:34:29 +0200, Niels Poulsen wrote:

> [...]
> kører over bredbånd hvor da jeg ikke har nogle modem port det samme
> gælder printeport. så vi jeg godt høre om der findes et program som gør

Det er der ikke.
--
MVH
osv...