N6230 vs. SEK700i
Fra : anders

Dato : 03-10-04 21:34

Hej

Jeg ved der tit er spørgsmål om disse to mobiler, men jeg synes alligevel
mit spørgsmål er anderledes nok til en ny tråd.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra ejere af N6230, hvad de IKKE er
tilfredse med ved deres telefon.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra ejere af SE K700i hvad de IKKE er
tilfredse med ved deres telefon.

Mvh
Anders

Fra : Nicolai

Dato : 04-10-04 06:20

> Jeg kunne godt tænke mig at høre fra ejere af N6230, hvad de IKKE er
> tilfredse med ved deres telefon.
Min røg retur pga skandale-batteri-tider.

Jeg er tilbage på den gode 6310i, der holder 8 dage per opladning. Jeg kørte
36timer på N6230. . .

Fra : Jakob G.

Dato : 04-10-04 07:13

> Jeg kørte 36timer på N6230. . .

- Med mp3 og kamera i brug meget af tiden...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 04-10-04 11:46

> - Med mp3 og kamera i brug meget af tiden...?

Ingen af delene.

Fra : Anders

Dato : 04-10-04 07:23

Ud fra det du skriver, så kan det tyde på at du har været uheldig i, at have
fået dig en 'mandagsmodel'.

Min 6230 kan sagtens holde mere 36 timer. Den kan holde op til en lille uges
tid (ved minimalt forbrug).

Jeg har selv haft en K700i, og jeg savnede bl.a. at man ikke kunne sætte
ekstra hukommelse i telefonen.
Lyden er lidt bedre i K700i i forhold til Nokia.

Kameraet skulle være lidt bedre (bedre opløsning) i K700i. Så er K700i lidt
langsommere i menuerne.

Ellers er begge telefoner kanongode.

/Anders

Fra : Nicolai

Dato : 04-10-04 11:47

> Min 6230 kan sagtens holde mere 36 timer. Den kan holde op til en lille
> uges tid (ved minimalt forbrug).
Hvorfor så have den?

Jeg har 8 dages batteritid hver gang - med daglig erhverv-brug.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 12:09

Nicolai skrev:

> Jeg har 8 dages batteritid hver gang - med daglig erhverv-brug.

Det lyder som en and.. altså umuligt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jakob G.

Dato : 04-10-04 12:09

Jeg har nu ikke noget imod at oplade telefonen med jævne mellemrum...

--
Hilsen Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 04-10-04 16:14

> Det lyder som en and.. altså umuligt.

Jeg prøver igen: Smider jeg batteriet i mandag skal det som regel skiftes om
tirsdagen ugen efter.

Helt aktuelt smid jeg batteriet i min fon i tirsdags. Lige nu siger status
5/7

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 14:51

> Helt aktuelt smid jeg batteriet i min fon i tirsdags. Lige nu siger status
> 5/7

Og nu siger den 4/7 - 8 dage efter. . .

(hemmeligheden er en oplader / aflader og så 2 batterier, men den diskution
gider jeg ikke igen med alle de batteri-nørder, der tror på at metal og /
eller ion batterierne slet ikke har behovet. Jeg kender godt til alle
salgs-talerne, men har her et klokkeklart bevis).

Fra : Nicolai

Dato : 07-10-04 11:35

> Og nu siger den 4/7 - 8 dage efter. . .

3/7 - 9 dage efter...

10+ daglige samtaler

Fra : Nicolai

Dato : 08-10-04 13:02

> 3/7 - 9 dage efter...
>
> 10+ daglige samtaler

For lige at slutte den af, så har jeg netop skiftet batteriet. 10 dage. Med
ca 10 samtaler / døgnet.

Så alle jer med jeres "afladning" nytter ikke - tro på det...