Outlokk adressebog gemmes hvor??
Fra : Pagels

Dato : 28-12-00 18:44

Hej.
Hvor kan jeg foretage en sikkerhedskopi af Outlokk's adressebog, kan ikke
finde filen.
Samt kalenderoplysninger, kan de også sikkerhedskopieres, sådan at jeg kan
formattere harddisken, og alligevle har mine vigtige ting fra Outlokk gemt,
samt kan man gemme mapper og regler?

Mange spørgsmål, men ved at der er mange dygtige læsere hertil.
Du må også gerne svare til kurt@pagels.dk foruden til listen her.
Hilsen Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 28-12-00 23:56

Du skal finde den fil der hedder Outlook.pst der ligger alle de oplysninger
du har i din Outlook i.
skal du formatere dit HD, når du så installere Outlook igen, så skifter du
den nye Outlook.pst fil ud med din back-up, så opdager dit Outlook slet
ikke, at programmet har været slettet, alt er som før, selv de mail du have
i slettet post mappen er der, inkl. alle opsætninger.

Godt nytår.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Torben Ø K

Dato : 29-12-00 10:54

> Du skal finde den fil der hedder Outlook.pst der ligger alle de
oplysninger
> du har i din Outlook i.

Der findes muligvis også en .PAB fil (Personal Address Book), som sikkert
ligger i Windows eller My Documents.

mvh og godt nytår
Torben

Fra : Søren Blom

Dato : 29-12-00 13:35

Der er da ingen PAB filer på computeren her,d en køre med Outlook2000.

Men gemmer man outlook.pst så får man også gemt sit adresse kartotek plus
alle mail, og opsætninger.

--
Søren Blom
soren@blom.dk