Citroen-klub
Fra : jesper

Dato : 03-10-04 18:33

Hejsa NG

Jeg har lige fået fingrene i en Citroen BX14 (på trods af en masse
advarelser)
Må sige at den har gjort et godt førstehåndsindtryk.

Men jeg ville lige høre om der eksisterer en BX klub eller skal jeg
henvende mig til en af de eksisterende Citroen klubber?

Mvh
Jesper

Fra : Niels Skaaning

Dato : 03-10-04 18:47

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg ville lige høre om der eksisterer en BX klub eller skal jeg
> henvende mig til en af de eksisterende Citroen klubber?

Der findes ikke så vidt jeg ved en BX-klub i Danmark, så du bliver nok nødt
til at nøjes med en af de almindelige Citroën-klubber. Ellers findes der
selvfølgelig også Citroënakuten på www.citroen.nu. Den er en god hjælp til
mange problemer og den dækker især Danmark, Norge og Sverige.

NS

Fra : Rasmus

Dato : 04-10-04 09:50

> [...]
>
> Men jeg ville lige høre om der eksisterer en BX klub eller skal jeg
> henvende mig til en af de eksisterende Citroen klubber?

og på nettet er der også www.hi-speed.dk , dog ikke en klub, men der er et
forum med en masse kloge hoveder, der virkelig ved noget om psa-biler.

Fra : sailor99

Dato : 04-10-04 11:05

www.citroenist.dk

er måske det, du søger!

Mvh
Georg

Fra : Ole Axelsen

Dato : 04-10-04 13:17

> [...]
> advarelser)
> Må sige at den har gjort et godt førstehåndsindtryk.

Tillykke med din BX'er. Jeg kører selv BX16 Image. Jeg er nu den lykkelige
ejer af min nr 2 af slagsen, og jeg må sige, at der aldrig har været
problemer, bortset fra, at de begge har tendenser til at ryste i bremserne
på forhjulene, især var det galt med den første. Jeg fik sat nye
skiver/klodser på, og så var det væk. Den jeg har nu, har kørt mange
kilometer, så den bruger lidt olie, men hvis jeg bare sørger for at tjekke
med jævne mellemrum betyder det jo ikke så meget.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.