Læs og græd. Ferrari i brand
Fra : Jimmy

Dato : 03-10-04 18:11

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=311566/

Hvordan kan sådan noget ske...?
Ja ja, historien fortæller det, men hvordan?

/J.

Fra : Olesen

Dato : 03-10-04 19:04

"Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=311566/
>
> Hvordan kan sådan noget ske...?

Italienske biler og el-fejl ??

> Ja ja, historien fortæller det, men hvordan?

Fordi det er noget skrammel og bør kun luftes en sjælden gang

Fra : Basil

Dato : 03-10-04 19:12

Jimmy wrote:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=311566/
>
> Hvordan kan sådan noget ske...?
> Ja ja, historien fortæller det, men hvordan?
>
> /J.

Fuck, jeg bor lige 10 skridt fra Herlev Hovedgade, men så den ikke.
Lidt skadefro og jantelovsagtigt, men ville sgu godt have set FIATen med
flammer i.
_Surt for ejeren_
Kai

Fra : Jimmy

Dato : 03-10-04 19:28

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Fuck, jeg bor lige 10 skridt fra Herlev Hovedgade, men så den ikke.
> Lidt skadefro og jantelovsagtigt, men ville sgu godt have set FIATen
> [...]

Tja, bilen var ejet..er stadig væk ejet af et A/S, og man formoder, at
den er forsikret.
Surt for forsikringsselskabet. ;0)

/J.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 19:38

> Tja, bilen var ejet..er stadig væk ejet af et A/S, og man formoder, at den
> er forsikret.
> Surt for forsikringsselskabet. ;0)

Som sender regningen videre til........

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-04 08:30

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Som sender regningen videre til........

_os_... :-|

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 16:34

meddelelse news:4160fc0f$0$59399$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:
>
> _os_... :-|

_JER_ ))))

GF forsikrer ikke sportsvogne

--
Tom
som er forsikret i GF

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-04 17:36

Tom telepaterede følgende til sin PC:

> _JER_ ))))
>
> GF forsikrer ikke sportsvogne

_DEM_ Bilen kom ikke fra Vestjylland...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter C:\\>

Dato : 03-10-04 19:24

"Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=311566/
>
> Hvordan kan sådan noget ske...?
> Ja ja, historien fortæller det, men hvordan?

Jeg lurer da også lidt på hvilke ledninger det er, der sidder så tæt på
bremseskiven at de ligefrem kan blive antændt.
Hvilke ledninger sidder der i det hele taget ude ved hjulene ?

Dernæst er der den sædvanlige journalistvending så snart der er tale om en
Ferrari......"million-dyre bil"
(ok....den er godtnok ikke nem at genkende inde bag flammerne, men er fælgen
ikke noget 308/328 ?)

og sidst........ VAR der nu også en SKUM-slukker politiet forsøgte sig med,
eller var der i virkeligheden tale om en PULVER-slukker

Find selv på flere spørgsmål

MVH Peter C:\

Fra : Juel

Dato : 03-10-04 19:33

> Jeg lurer da også lidt på hvilke ledninger det er, der sidder så tæt på
> bremseskiven at de ligefrem kan blive antændt.
> Hvilke ledninger sidder der i det hele taget ude ved hjulene ?

BMW'er f.eks. har ledninger ud til bremseklodser, så man får en advarsen når
ens bremseklodser er ved at være slidt op.. det kunne jo være noget ligende,
ved dog ikke om ferrari har den slags fine følere

Mvh
Morten
325iA

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 20:59

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message

> [...]
ligende,
> ved dog ikke om ferrari har den slags fine følere

Nå, har de nu også fået det )
--
Møller

Fra : Mikael L

Dato : 03-10-04 21:20

"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message

> når
> ligende,
> >

> Nå, har de nu også fået det )

ja for lidt over 20 år siden

Mikael

Fra : Juel

Dato : 03-10-04 21:33

> Nå, har de nu også fået det )

ja endda fra 88 af !!

Fra : No1

Dato : 04-10-04 15:10

> (ok....den er godtnok ikke nem at genkende inde bag flammerne, men er fælgen
> ikke noget 308/328 ?)

Jo, både fælgen og forenden passer med 308/328.

Fra : JBH

Dato : 03-10-04 20:09

"Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=311566/
>
> Hvordan kan sådan noget ske...?
> Ja ja, historien fortæller det, men hvordan?

Sådan noget journalistisk ævl...
Sådan en bil er da konstrueret til at bremseskiverne kan blive mere end
rødglødende og de ledninger som evt. måtte sidde i nærheden kan sælfølgelig
tåle det.

Hvis bilen for nylig er blevet tectyl/undervognsbehandlet, og man har været
så letsindige at man har sprøjtet varmeskjoldene, "kunne" det måske være en
årsag i forb. med rødglødende bremseskiver, men jeg tvivler.
Mange af disse "Fiat`er" er efterhånden nogle gamle kasser og de luftes
sjældent, så et bud kunne være en mør bensinslange som er blevet utæt.
(Typisk Fiat syndrom)

Jeg ved ikke om bensintanken er af jern,men hvis det er tilfældet kan denne
nemt være rustet igennem pga. kondensvand, hvis man ikke sørger for at holde
tanken fuld (Har en formodning om at tanken er ret stor i sådan en æske.

mvh
JBH