Søger: Tac
Fra : Per Krabbe

Dato : 03-10-04 17:17

Der fandtes for år tilbage en sejlsimulator der hed Tac. Det var et helt
simpelt spil baseret på at køre på de en 8086 maskine (eller hvad de nu hed
den gang) den lå på typisk på en 5 1/4 floppy

Er der en der har et eksemplar jeg kunne låne ?

pkc

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 03-10-04 18:47

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hed
> den gang) den lå på typisk på en 5 1/4 floppy
>
> Er der en der har et eksemplar jeg kunne låne ?

Sgu ikke let at finde så gammelt et spil (1985), men jeg fandt flere sim's
www.the-underdogs.org
Jeg er også ret sikkert på at det ikke bliver let at få en moderne PC til at
afvikle spillet i et menneskeligt tempo. Jeg har selv prøvet med en del
gamle spil ala Digger, Frogger osv. man kan dog få et skykke software som
sænker din CPU hastighed. Men det virker ikke på min 2G Intel
North.......... :-/

Søg lidt på Google... det er ikke småting man finder med
http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&ie=UTF-8&q=sailing+simulator+game+freeware&meta=

Mvh
Leon

---

Fra : Per Krabbe

Dato : 03-10-04 19:10

> [...]
> på www.the-underdogs.org
> Søg lidt på Google... det er ikke småting man finder med

Tak for forslagene -

Det er kun Tac jeg søger.

pkc