??? Bluetooth
Fra : [8830]plis

Dato : 03-10-04 15:40

Jeg har mig en SE Z600....og vil rigtig gerne have et bluetooth
headset(kører meget i bil)

Anbefalinger osv?? Hvor er det billigst???

Peder

Fra : Per Krabbe

Dato : 03-10-04 16:32

> Jeg har mig en SE Z600....og vil rigtig gerne have et bluetooth
headset(kører meget i bil)
> Anbefalinger osv??

Jeg har haft et org. Nokia (den med øresnegl og batteri og modtager forenden
af en lille kort ledning) - jeg kan IKKE anbefale BT headset.

Min oplevelse er den altid løber tør for strøm for du aner.

Køb en alm kvalitets (original) øresnegl og læg tlf. i brystlommen eller
hvor der nu nærmest er plads.

pkc

Fra : BorreBoy

Dato : 03-10-04 17:56

"[8830]plis" <plisbergFJERN@FJERNmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mig en SE Z600....og vil rigtig gerne have et bluetooth
> headset(kører meget i bil)
>
> Anbefalinger osv??

SonyEricssons nye HBH-600.

Fra : KE Kofod

Dato : 03-10-04 22:42

Hej Peder.
Hvorfor give så mange penge, når du stadig i ALDI kan købe BLUETREK-G2 til
499.- kr, nu har jeg snart prøvet så mange NOKIA HDW-2 / JABRA 250 mf. og
har skrottet dem til fordel for en G2 !.
Den har kørt fejlfri lige siden køb !.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Kim S

Dato : 03-10-04 23:31

Logitech Bluetooth...Det virker.
Er billigst hos www.dataworld.dk i Roskilde.

Mvh, Kim

Fra : Asboe

Dato : 06-10-04 23:00

Kim S skrev i meddelelsen:
<41607dc3$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

>Logitech Bluetooth...Det virker.
Og længe

--
Hilsen Asboe

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 04-10-04 14:48

SE HBH-35

http://www.modify.dk/?page=products&mode=tlyd&product=hbh35#hbh35

Også et udemærket headset.

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
Modify ApS- Mobiludstyr til lavpris! - www.modify.dk
Husk at du kan betale med kreditkort

Fra : [8830]plis

Dato : 07-10-04 15:19

Jeg takker for bidrag og input - jeg har fået købt mig en Sony Ericsson
HBH-30 og er ganske godt tilfreds.
Super at sidde uden den forbandede ledning i det bille sæt fra Thansen...det
kørte sq ikke for mig med den

Bedste huilsner og tak

Peder